[ASA_PEWS] Fwd: Capitalism, Anticapitalism and Social Sciences Engaged on a Global Scale: Around the work of Immanuel Wallerstein

Christopher Chase-Dunn chriscd at ucr.edu
Tue Aug 8 14:39:10 PDT 2023

---------- Forwarded message ---------
From: Katharine Wallerstein <kwallerstein at gmail.com>
Date: Tue, Aug 8, 2023 at 2:36 AM
Subject: Capitalism, Anticapitalism and Social Sciences Engaged on a Global
Scale: Around the work of Immanuel Wallerstein
To: Katharine Wallerstein <kwallerstein at gmail.com>

Dear friends,

I am pleased to share with you the announcement and program for the
colloquium "Capitalism, Anti-Capitalism, and Social Sciences Engaged on a
Global Scale: Around the Work of Immanuel Wallerstein" to be held in Paris,
on September 11 and 12, 2023, at the Maison des Sciences de l'Homme, 54
boulevard Raspail.

The colloquium is free and open to the public, and can be attended
virtually or in person (space is limited), but either way registration is
required. Click here
<https://www.fmsh.fr/en/events/capitalism-anticapitalism-and-social-sciences-engaged-global-scale>
for
full information in English.

We'd be grateful if you please pass this on to your various networks, and
to anyone who might be interested - thank you.

All my best,
Kathy

Chers Ami.e.s,

J'ai le plaisir de partager avec vous l'annonce et le programme du colloque
"Capitalisme, anticapitalisme et sciences sociales engagées à l'échelle
mondiale : Autour de l'œuvre d'Immanuel Wallerstein" qui se tiendra à
Paris, les 11 et 12 septembre 2023, à la Maison des Sciences de l'Homme, 54
boulevard Raspail.

Le colloque est gratuit et ouvert au public, et peut être suivi
virtuellement ou en personne (le nombre de places est limité), mais dans
tous les cas, l'inscription est obligatoire. Cliquez ici
<https://www.fmsh.fr/agenda/capitalisme-anticapitalisme-et-sciences-sociales-engagees-lechelle-globale>
pour obtenir toutes les informations.

Nous vous serions reconnaissants de bien vouloir transmettre cette
information à vos différents réseaux et à toute personne susceptible d'être
intéressée - merci.

Amicalement,
Kathy

--